jagvaldelivet.blogg.se

Från drogmissbruk och kriminallitet mot lycka och livet

herregud

Kategori:

Alltså wooow 201 läsare sen igår, helt galet😀
Kan bara säga tack för alla fina ord, men saken är den att visst jag har gjort en helt galen förvandling men hade inte klarat de utan min familj, min sambo, hennes familj och allt annat runt om kring ni är guld värda för mig, 

Okej ny info,  har fått ett 5 veckors schema från hemtjänsten, så skönt att veta att man har jobb en tid framöver och framförallt veta när och hur man jobbar, så en heltid där samt en 7-8 pass inbokade på psyk under samma period, 😀 de krockar ett par gånger med emelies jobb samt helger när Julia är hemma hos oss, men får hoppas att de finns någon snäll själ som kan hjälpa till med barnpassning,  

En annan grej jag har ringt om idag är till lönekontoret och frågat hur de blir nu den 17 november när jag är färdig i skolan och klar undersköterska och skötare, skulle skicka in mina betyg och allt sånt till dom så kommer jag går upp ganska mycket i Tim pengar,  så gutt känns som.att man jobba gratis just nu men samtidigt är jag tacksam att jag har ett jobb eller två eller tre att gå till. 
Fick från transportstyrelsen att jag va tvungen att skicka in ett nytt läkarintyg som rör körkortet,så lägligt har jag en läkartid på fredag, de komiska i detta är att min gamla läkare har bytt ort så fått en ny läkare på psyk som har hand om allt, mediciner osv, den nya läkaren är samma som vi har på avdelningen på jobbet 😀 gissa om han kommer bli förvånad att en av personalen faktisk är hans patienten också, hahaha ja så kan de vara 😀 

Snart dags att hämta Julia, ska laga pizza idag och bara mysa ner oss i soffan, i morgon ska jag jobba natt på psyk för första gången, älskar nya spännande saker 😀 

Ha en fin dag! 
Tack alla ni som väljer att läsa min blogg 🙌
Kommentera inlägget här: