jagvaldelivet.blogg.se

FrÄn drogmissbruk och kriminallitet mot lycka och livet

halloween 🎃

Kategori:

Tjo
Jobbade i natt pĂ„ psyk, de gick bĂ€ttre Ă€n jag förvĂ€ntade mig, fanns att görs nĂ€stan hela tiden dĂ„ de Ă€r tillsyn osv en gĂ„ng i timmen. Runt 6 tiden i morse blev jag skit trött 😮 men Ă€r nöjd över min insats och fler nĂ€tter vĂ€ntas inom kort. 
MĂ„ndag Ă€r de dags att kliva pĂ„ schemat i hemtjĂ€nsten,lite blandade kĂ€nslor de dĂ€r, de Ă€r inte dĂ€r jag igentligen kĂ€nner att jag vill jobba men samtidigt Ă€r dom gamla som jag har som brukare vĂ€ldigt nöjda med mig och tycker om mig sĂ„ de gör de hela mycket roligare att gĂ„ dit, sen nĂ€r man vĂ€l Ă€r dĂ€r sĂ„ Ă€r de faktiskt kul att tjöta med dom gamla 😀

Jaha halloween idag alltsĂ„,  de spenderas med tĂ€nda ljus,chips  julmust och film (tog story) tittar Julia pĂ„ jag ligger och kika fotboll âšœ sĂ„g matchen mellan Norrköping och Malmö blir sĂ„ lack hur Malmö spelade,  tĂ€nker pĂ„ alla unga killar och tjejer som har dessa spelare som idoler sĂ„ beter dom sig som svin pĂ„ planen, jag tĂ€nker, vilka signaler sĂ€nder dom ut till dessa ungdomar?  Att man ska bete sig sĂ„? NĂ€ jag fatta inte redigt.. 
FörstĂ„r givetvis att man blir frustrerad osv men man MÅSTE kunna lĂ€gga band pĂ„ sig om man Ă€r professionel. 

Emelie Ă€r pĂ„ halloween galej med jobbet, sĂ„ skönt att de inte Ă€r jag som har huvudvĂ€rk i morgon nĂ€r jag vaknar iaf 😂 men jag hoppas hon har en trevlig kvĂ€ll för de ska jag och Julia har hĂ€r hemma ikvĂ€ll 💞 

I morron stĂ„r de tvĂ€tta bil pĂ„ schemat utvĂ€ndigt och invĂ€ndigt, mĂ„ste sköta om sina nya saker 😀 

Ha en fin kvĂ€ll, ta de lugnt med all alkohol osv ikvĂ€ll 😀đŸș

Kommentera inlÀgget hÀr: