jagvaldelivet.blogg.se

Från drogmissbruk och kriminallitet mot lycka och livet

God morgon.

Kategori:

Galet 420 läsare sen i förgår, så skoj att så många läser de jag skriver 😀
Idag va de att gå upp tidigt,ska jobba natt på psyk idag, halloween 🎃 på psyk intressant 😂 
Går man upp tidigt så blir de lite lättare att ta en sovstund runt 5 tiden i eftermiddag, 

Idag är de 1 år sen jag fick mitt första brev att jag va frisk,fri från hepatit c och att behandlingen hade funkat, ångra inte en sekund att jag gjorde den behandlingen, finns så mycket okunskap ang hepatit c så att har haft de gjort behandlingen och inte är en smittorisk längre är så skönt.

Köpte oss en ny bil häromdagen, tänkte jag skulle försöka tvätta av den idag samt putsa upp kromat på den, de är väl planen idag kanske handla lite godis inför helgen, jag och Julia ska vara hemma och mysa hela helgen,medans mamma ska på halloween galej med jobbet 😀
 
Nä men ha en fin dag alla ni och en trevlig halloween 🎃 

Kommentera inlägget här: