jagvaldelivet.blogg.se

Från drogmissbruk och kriminallitet mot lycka och livet

😀

Kategori:

Nu är de officiellt, jag fick idag en lite mer tryggare framtid som innebär ett 75% vikariat, men troligtvis blir de mer än dom 75% men är lovad de iaf. Så jävla gutt att få detta direkt när man slutar skolan, är trygg tills i februari men får hoppas de blir längre efter de och kanske en fast tjänst,  annars får jag ta tag i att söka nått annat.  Men detta är i hemtjänsten och på hemma plan, vilket innebär att jag kan hömta på dagis och gå ut med hunden ett par gånger under dagen då emelie jobbar sina monsterpass på sitt jobb. Jag är nöjd och glad idag! 

Även att de inte är mitt dröm jobb så är de ett jobb jag endå är mycket nöjd med, att få vara en del i dom gamlas vardag och vara till hjälp, längre fram i tiden kommer nog de där dröm jobbet men just nu har jag säkrat upp ekonomin och en bra planerad situation hemma med familjen,  de är de som är de viktiga,  att vardagen funkar någorlunda med emelies jobb dagis och hunden 😀👏

Just de ja hade ju examination idag i psykiatri 2 de gick hur bra som helst . Klar med kursen och snart vänta avslutning 😀
De går bra nu... 

Nu blir de hämta Julia på dagis! 
Kommentera inlägget här: