jagvaldelivet.blogg.se

Från drogmissbruk och kriminallitet mot lycka och livet

tisdag

Kategori: Allmänt

god dag
 
long time no se ;) varit lite mkt på sista tiden, men kan väl medela att min behandling går bra och att jag mår fint i den, 6 veckor kvar av detta elende sen ska jag förhoppningsvis bli frisk som en nöt kärna, detta är ngt jag ser framimot som fan och inte bara jag säklert min sambo också ;) de ha varit en tid av kraftiga humörsvängningar och mkt deprisson upp och ner hit och dit ja med andra ord de ha varit fruktasvärt påfrestande för oss båda mest emelie säkert.
men men va och hämtade bilen på öland i fredags och så skulle jag gosa lite med noa och lyfta upp honom och busa och så, SMACK säger de i ryggen i gen och jag håller på att tappa honom i marken och ryggen är sååå nära på att gå i lås igen, nu har jag bara grymt ont och stel och ta ett jävla tag och resa sig om jag ha suttit 5 min på en stol elr så men ligger jag ner elr stå upp är de ganska lugnt men efter ett tag om jag är uppe och gå så kommer de ett kraftigt truck över ländryggen och böjer jag elr lyfter upp benet mer än 30 cm så är de så nära att de går i lås igen, och den smärtan och vad de innebär att ryggen ska låsa sig vägrar jag ska hända så jag är så jävla försiktig just nu med allt kan inte sätta mig på bussen heller till skolan för när jag plingat så ska man snabbt av och för mig just nu ta de ca 10 min att räta ut ryggen så jag kan gå igen, tur att de inte är lektion denna vecka men ha ett sista arbete i psykiatrin att skriva så får väl kanske ta hjälp av min underbara sambo med lite idéer , 
men ska träffa en sjukgymnast på måndag han sa att han vill hjälpqa mig att hitta felet för eftersom jag ä'r 30 år ska de inte vara så här hade varit skillnad om jag va 65 år typ då hade han accepterat att de kunde vara ngt fel men han trodde att de kunde vara en infektion eller inflamasion i disken som sitter mellan kota 4 och 5 i ländryggen, hoppas att jag får hjälp med detta nu och hur jag ska kunna träna upp ryggen igen sakta men säkert.
 
igår va den värsta dagen i mitt liv tror jag juliqa blev dödssjuk och hade så hög feber att hon sklkade och de kom bubblor ur munnen och näsan jag drabbas av sån ren och sdkär panik och vet inte vad jag ska göra sliter upp stackars barnet och kyler ner henne med vatten och ge henne alvedon vet inte om jag gjorde rätt elr så men de blev nog bra tror jag, emelie va i göteborg och hade batteri stop , fy faan de va en skräck upplevelse men händer de i gen kanske jag är lite lugnare och tänker klart ! 
 
aja idag skulle jag åkt till eksjö träffat frivården för att skriva på ett papper om att jag äntligen är klar där, med andra ord min övervakning är slut idag och detta år sen jag dömdes ha varit fantastiskt och jag ha visat dom att jag vill och kan leva ett normalt liv utan droger och kriminalitet så nu är jag en fri man från kriminalvårdens långa klor !!! GRATTIS DANIEL;!!!!
Kommentera inlägget här: