jagvaldelivet.blogg.se

Från drogmissbruk och kriminallitet mot lycka och livet

underbar dag

Kategori: Allmänt

God dag idag ringde äntlöigen överläkaren och bekräftade att de blir 12 veckors behandling virus mängden hade sjunkt från 700000 till 460 på en vecka och med dom förutsättningarna och med tanke på hur bra medicinerna hade tagit på min kropp sa han att de va konstigt om hepatit c inte skulle förvinna efter denna behandling, 
fatta ni detta kommer innebära att jag blir helt frisk och allt gammalt skit som jag ha ställt till i mitt gammla liv försvinner, jag har lyckats förhoppnimngsvis att göra min kropp en tjänst tillbaka efter att jag har misshandlat den så pass,
han sa även att mina levervärden va helt normala igen och att levern mår bra njurarna mår väl kanske inte lika fullt okej men så smpåning om kommer de blir bra också !!!
detta är en så enorm stor lycka för mig för oss för min familj att jag ska få bli frisk och få bort den stämplen över allt där de står att jag är SMITTORISK så fort dom skriver mitt personnr i data systemen!!
 
UNDERBART <3 
 
sen till en mindre rolig sak, biljävlen, kan väl säga så här att semesterkassan och pengarna till att köpa ett x-box försvann på att laga bilen =( hajja den på fredag har jag inget xbox kvar ska lämna tillbaka de jag har lånat och tanken va att vi skulle köpt ett eget till oss men som sagt de rasade ;( förkrossande förkrossande..
 
ha en fin kväll alle sammans ska passa på att spela lite nu medans emelie och julia ha egen tid med pärlplattor och halsband och tjej grejer i köket ;) 
 
                                                  KÄRLEK
Kommentera inlägget här: