jagvaldelivet.blogg.se

Från drogmissbruk och kriminallitet mot lycka och livet

bra besked ;)

Kategori: Allmänt

God Dag!
 
Dage började med att gå upp ca kvart i 7, as trött som vanligt, fixade till julia och sprang med henne till dagis,efter de hem igen byta om fixa sig och dra till vårdcentralen då jag i all kaos och förvirring glömde bort att hämta mina mediciner igår eftermiddag, helt galet att man glömer att hämta medicinerna som man ha tagit varje dag nu i en evighet känns de som,  så blir de ibland iaf, hur som stimma iväg till skolan och göra ett "kompliterande nationellt prov i svenska" vet inte varför igentligen har snitt B+ igenom hela svenska kursen och va ett poäng ifrån godkänt på de sista delen av de nationella provet och dom andra två proven som ingick i de nationella fick jag betyg b och b+ helt sjukt att jag fick göra om ett nationellt prov som j ag endå hade snitt betyget b+ igenom hela kursen samt proven, men men nu äre gjort iaf.. 
 
Väl i skiolan under provtiden ringer telefonen, de va sköterskan från infektionskliniken i jönköping, och vet ni vad ? MIN VIRUS MÄNGD ÄR NERE NGN STANNS VID 500 alltså under dom här 1000 de skulle vara för att få min behandling bestämd till 12 veckor =)))) 
så alltså blire bara 12 veckors plågande med humöret som en hängmatta som blåser fram och tillbaka , min sentimentala sida är helt galet också kan börja gråta för minsta lilla och helt stört äre ;) ganska tufft endån att jag tillåter mig att gråta för små saker ;) även den tuffaste killen kan faktiskt fort vara manlig fast att jag gråter <3  
annars händer de inte mkt hya varit på vårdcentralen och tagit blodprov idag igen, och nu denna gång kan jag erkänna att de blir jobbigare och jobbigare för varje jävla stick jag får i armen, idag blev jag riktigt påverkad och mådde piss innan jag kom dit och fick skiten överstökat ;( men de kan nog hänga ihop med hur jag har varit känslomässigt under förra veckan , då kändes allt helt jävla hopplöst och jag va redo att kasta in handduken, hade jag varit i en annan situation kan jag nog nästan helt säkert säga att jag hade tagit ett återfall, men jag öppnade tillslut trurten till min teraphet och förklarade att mina tankar och hela min missbrukspersonlighet hade tagit sig in i min kropp ocj kastat undan mig själv,, till slut efter mkt skam sa jag de till emelie också , vet inte varför jag inte prata med henne direwkt om en sån sak men de känns skamset och att jag vet att hon blir så orolig m.m och jag vill inte att hon ska gå runt och bära på mina tankar och mitt cp skadade humör, men de får hon juh igentligen endån pgr av mitt humör är i botten, hur som så har jag sagt de och sen jag sa de så kom daniel in i matchen igen och sparkade ner missbrukspersonligheten till botten där den ska vara <3 
älskar min sambo , älskar mitt liv, älskar min familj, ha en fantastiskt bra dag !!
 
 
                                                KÄRLEK

KOMMENTARER:

  • Mamma säger:
    2014-02-18 | 14:23:55

    Vad härligt att det blev den korta behandlingen <3
    En underbar sommar har du framför dej :) :)

    Svar: Yes mammi ♡ fantastiskt ..
    Daniel Olsson

Kommentera inlägget här: