jagvaldelivet.blogg.se

Från drogmissbruk och kriminallitet mot lycka och livet

Min underbara sambo!

Kategori: Allmänt

jaha idag öre söndag och den absolut sista dagen innan skola börjar, känns riktigt jävla skönt att få tillbaka dom "vanliga" rutinerna samt att få en inkomst igen, hatar att inte få göra rätt för mig om ni förstår vad jag menar, levt på emelie lön hela sommaren så de ska bli riktigt skönt att allt snurra igång igen ;)

vet inte hur många som har städar dag idag? de ha vi iaf men min underbara sambo städa sovrummet och sa till mig titta du på fotbollen älskling ;) de är ju så man bli rörd av dom orden;) får göra nåt annat istället men hon är så snäll ibland ;) (för de mesta)

fatta inte vart tiden ta vägen, på lördag fyller jag 31 år fatta inte hur de kunde gå så fort ;) men men hur som så ska de vankas kräftskiva och goa öl på lördagen hoppas de kommer folk och gör dagen bra med mig :)
jahapp ha en fin söndag ;)

Kommentera inlägget här: