jagvaldelivet.blogg.se

Från drogmissbruk och kriminallitet mot lycka och livet

god morgon

Kategori: Allmänt

Onsdag idag , och 11 dagar kvar till vi åker kan lova att jag längtar som fan , ska bli så galet skönt att bara få vara med min flickvänn utan massa måsten m.m
hur som fick på omvägar höra att ännu en gammal kamrat hade gått bort igår, och kan juh bara medela att jag är så otroliogt glad att jag tog mitt beslut för snart två år sen att sluta med de liv jag levde då och ist ta vara på mitt liv utan droger och allt annat skit som de innebär.
de hade lika gärna kunnat vara jag som hade dött men jag hade turen att ta förnuftet tioll fånga och på börhja att leva igen! och de är jag tavcksam för.
alla människor borde få uppleva att leva ett nyktert och drogfritt liv och ha kontrollen över livet själv ist för att heroinet elr metadonet ska styra dagarna eller timmarna för timmarna,för så är de drogen styr ditt liv men endast timme för timme ,idag styur jag över mitt liv ovch kan planera framåt i livet för den som har  kontrollen är jag själv !!
 
så idag är jag TACKSAM för att jag är jag och att jag har min uinderbara lilla familj här samt den underbara relation med hela min släkt, känns som att jag har jobbat tillbaka tilliten så dom kan lita på mig igen efter allt svek och föräderi jag har gjort mot dom!
 
yes idag ska vi på utflykt ska dra till jönköping köpa hundmat (som typ bara finns där eller i växjö) samt hitta nya resväskor som är lätta och smidiga ;) 
Så ha en fin dag alle sammans!!
 

KOMMENTARER:

  • Mamma säger:
    2014-08-20 | 10:23:54

    <3 <3 <3

Kommentera inlägget här: