jagvaldelivet.blogg.se

Från drogmissbruk och kriminallitet mot lycka och livet

Framgång !

Kategori: Allmänt

God dag !!
 
De va evigheter sen jag bloggade men har inte haft de i tankarna elr så har jag varit för lat elr ngt,
men uinder denna periord har de hänt massor av saker, sorg ,smärta,lycka,renovering m.m
 
ja vet inte redigt vart jag ska börja men min behandling lider mot sitt slut iaf två veckor kvar och de känns oehört skönt ska ni veta den lyckan är enorm, kan väl säga att jag känner mig faktiskt frisk i mig själv mkt piggare i kropp och själ och känns som att jag ser saker och ting mkt klarare nu vet inte hur jag ska förklara men känner mig frisk helt enkelt så för hoppningsvis sluta behandlingen den 19 alltså långfredagen ska de vara, sen är de bara att hålla tummarna på att hepatiten har försvinnit och håller sig borta!!
 
sen har vi renoverat hemma lite också tapetserat om i kök,hall, och vardagsrum blev en makant skillnad men de är som alla andra våra projekt inte klart ännu, ADHD i hela familjen hemma ;)) hihih
men snyggt blir de och de är också en fantastisk kännsla att bygga upp sitt egna hem med sin underbara sambo och emelies dotter ;) underbart.
 
Sen har vi rygg fan, fick diskbråck igen 3;edje gången nu de smäller till så jag bli liggandes fy fan vilken smärta de är önskar ingen ont i ryggen alltså , kan nog säga ärligt att jag bryter hellre ett ben i kroppen än att ha diskbråck, men men va hemma från skolan i ca en månad men lyckades endå göra allt i psykiatri kursen och klara alla inlämningar med topp betyg genom hela kursen ;) så nu väntar ett slut prov nästa måndag sen är den klar ,och idag hoppa jag på en kurs som heter specialpedagogig ska bli intressant som fan att läsa den i 7 veckor, vecka 17 börja hälsovårdspedagogik också ;)  och till hörsten blir de vård och omsårg samt psykiatri.. så tycker nog att allt rullar på i skolan också =)
 
Sen har vi den stora djupa sorgen... Tyson min älskade gammle rottis ha fått somna nu ;( och den morgonen mamma ringde och talade om detta för mig försvann marken under mina fötter kändes de som , fy fan vad hemskt första sorgen jag hantera i ett drogfritt liv utan att ta till droger för att ta bort känslor och sorg med men de går bra man får tänka possetiva tankar han va gammal och hade haft ett helt fantastiskt liv med mig och dom sista åren hos mamma och thommy där han levde som en kung <3
 
sen går vi på bruks med nike nu med jätte duktig är hon, de hon ha stora bekymmer med är att gå med alla dom andra hundarna utan att busa elr så men de lär hon sig nog också , kan tänka mig att hon tänker shit 10 andra hundar att leka med nu jävla ska de va full rulle, sen är hon en vallhund och ska samtidigt ha koll på alla dom andra vart dom är och så, men i övningarna är hon grymt duktig, planera väl på att åka till roskilde på utställning i början på maj om ekonomin håller, samt en utställning i vimmerby i slutet av maj ska bli kul, för de är ngt emelie och jag gör tillsammans jobba med nike och ha de intresset tillsammmans är fantastiskt kul.:)
 
jaha sen en annan sak som händer inom kort som jag bara längtar till men de får ni icke veta ännu =)) ha en fort bra dag
 
 
                         KÄRLEK
Kommentera inlägget här: